Informasjonskapsler: Ved å bruke nettstedet vårt godtar du følgende vilkår: Personvernpolicy.

Ok!

Fraktpriser og leveringstid

Ved bestilling har du 3 valg;

1. Hentes Fredrikstad

2. Hjem på døren etter avtale

3. Levering til bedrift

Alternativ 1 er kostnadsfritt. Vare stilles til disposisjon fra vårt lager.

Alternativ 2 og 3 prises til slutt i bestillingsprosessen (i 'Kassen'). Dette skjer på grunnlag av antall systemer, vekt og størrelsene på disse. Merk at du må angi leveringsadressen (postnummer) før pris blir beregnet for din bestilling. Bedriftslevering er rimeligere enn privatlevering da levering til bedrift skjer på dagtid uten varsling i forkant. Privatlevering skjer som regel ettermiddag/kveld og kunde blir kontaktet i forkant. Merk at større gods, som ikke får plass i budbil, likevel må leveres på dagtid (kjøres ut med lastebil).


Leveringstid:

Etter at du har betalt for varene vil du motta en auto-generert epost fra oss med all ordreinformasjon. For at du skal ha mulighet til å korrigere eventuelle feil i bestillingen, holder vi den i 2 dager før den sendes til produksjon. Det er viktig at du gir beskjed umiddelbart dersom du ønsker å korrigere noe i bestillingen.

For utvendig solskjerming: Idet bestillingen er sendt til produksjon går det normalt 4-7 uker før vi har produktene på lager. Produkter som skal sendes videre innenlands går som regel ut igjen i løpet av 1-2 dager etter at vi har mottatt de til vårt lager.

For innvendig solskjerming: Idet bestillingen er sent til produksjon påberegnes 2-4 uker leveringstid. Har du bestilt "hjemlevering" vil varene bli sendt til ditt nærmeste postmottak.


Viktig:

Når varene er sendt med DB Schenker vil du motta en e-post med sporingsinfo. Normalt blir du kontaktet for avtale om utlevering 2-5 virkedager etter dette. Det er viktig at du kontakter DB Schenker (tlf: 07500) eller Solskjerming AS (69109888) dersom du har blitt kontaktet i løpet av 2-5 arbeidsdager.

Mindre sendinger (innvendige produkter) sendes med Bring og leveres ut fra Post i butikk. Du vil da motta e-post med sporingsinfo idet varene sendes fra produsent.

Ved varemottak er det spesielt viktig at du sjekker, og evt. anmerker for, eventuelle synlige fraktskader. Du vil motta eget skriv om hva å se etter, og hvordan å anmerke for skader på dette, fra Solskjerming AS i forkant. Merk at reklamasjoner på transportskader må gjøres gjeldende før transportør forlater leveranseadresse. Dersom emballasje er skadet er det viktig å ta bilder av dette før pakken(e) åpnes. Det forutsettes at transportør kan kjøre uhindret frem til avtalt leveringsadresse. Transportør har ikke anledning til å bistå med bæring av produkt(er) utover utlasting fra bil.

Frakt/leveringen er fullført idet vare er lastet ut fra transportør sitt kjøretøy og du har kvittert for varemottaket.

Vi anbefaler at du tar vare på all emballasje til produktene er montert og funksjonstestet.